Spontana skratt

Jag är en sån där person som kan skratta åt saker som hänt för flera flera år sen.
Helt random kan jag komma på saker som jag tycker är väldigt roliga och brista ut i asgarv.
Och nyss kom jag på när vi var i Skärholmen och hade parkerat vår bil i shoppingcentret.
När vi shoppat i flera timmar och ska bege oss mot Södertälje igen så hittar vi inte bilen !!
Trötta och lätt panikslagna kutar vi våning upp och våning ner och letar.
Jag tror att den blivit stulen för jag är övertygad om att vi är på rätt våning .
Medan Jeanette är rätt så jävla uppjagad och lätt panikslagen skriker : Näää!! Jag ringer till mamma nu!!
Öööhm ?!
För det första är Karin 30 mil hemifrån och för det andra hur fan ska hon kunna veta vart vi parkerat??!
Skrattar så jävla mycket att jag på riktigt skulle behövt ett inkontinensskydd!!!
Riktigt roligt minne faktiskt !! 😂😂