En vecka

Alltså det är augusti .
Mitten av augusti.
Augusti är en sommarmånad .
Kan någon då för i helvete förklara för mig varför man måste göra en djupdykning i garderoben för att rota fram både varmare skor och jacka ?!
Det är ju helt jävla fucked up !!
Förra året traskade jag omkring i shorts och foppisar vid den här tiden på året .
Man blir ju bara så besviken .
Hur som helst , vart ingen sovmorgon för mig inte , utan upp och tvätta och städa istället .
Idag ska jag ringa lite samtal, luncha och träna.
Skön dag med andra ord .
Nu är det bara en vecka kvar till Italien ?!
Sinnes vad fort det gått sen vi bokade resan ?!
Den här sommaren har verkligen bara försvunnit ut i tomma intet.
Kommer sakna ihjäl mig efter mina svansbarn när vi är borta men syrran tar god hand om dom små liven 💕
Tror ingen kan förstå hur mycket jag älskar mina små mongosar !!
Helt galet , skulle fan i mig göra vad som helst för dom .
Antar att det är så det känns att ha människobarn☺️☺️☺️
Men iaf , nu ska jag puffa peruken och hänga tvätt 😘
Take care.