2016

God morgon .
Min jävla förkylning håller i sig än , är så trött på det nu.
Började morgonen med naturell yoghurt med jordgubbs & rabarber müsli .
Riktigt gott faktiskt .
Så länge det inte är russin i kan det vara väldigt gott med müsli .
Ska jobba ikväll men det gör inget faktiskt , nyår känns rätt överskattat tycker jag.
Visst kan det vara trevligt och mysigt men egentligen är det ju bara slutet på det gamla och början på det nya.
Nytt år, nya möjligheter som man brukar säga.
Får se vad 2016 har att erbjuda.
2015 innebar nya stora steg i mitt liv.
Blev husägare, bytt bilar, bytt jobb , träffat nya människor, varit till Gotland med familjen , Ullared , förbättrat mig i simningen och nått mina mål med det, Olle fyllde ett år och gjort mig av med flera energitjuvar som bara fick mig att må dåligt.
Up's and downs med andra ord men mest positiva saker har 2015 fört med sig för min del.
Har en del planer för nya året men det håller jag för mig själv så länge 😊
Hoppas ni får en fin start på nya året.
Take care.