söndag kväll.

Hoppas allt är bra med er alla !
Själv är jag som en jävligt överkokt nudel utan krydda i hela kroppen, eftersom jag drog på dirren från jobbet och storhandlade, sen på dirren därifrån till systeryster där det skulle flyttstädas, och det var inte lite kan jag säga ! 
Vi höll på från 10.00 till 16.30 KONSTANT bortsett från en kort matpaus. Det känns i kroppen nu kan jag säga ! 
Men hevete vilket mysigt hus dom köpt sig ! Helt galet fint ! Verkligen supermysigt ! 
Så en heldag var det här , ja. 
 
Lider med människorna som ikväll förlorade hela sitt företag i en storbrand här i Karlskoga. Fy fan vad hemskt. Som ni vet är det en av mina absolut värsta mardrömmar, att det skulle börja brinna hemma. Tänk allt man byggt upp, alla minnen och hela ens liv bara försvinner. Hoppas ingen av mina nära och kära någonsin drabbas av det. Usch så hemskt.
 
Höll på att dö av skratt när jag såg på nyhetsmorgon och dom spelade in hemma hos Laila Bagge och Niclas Walgren och så ställer dom frågan vad bästa tipset är för att hålla festen vid liv och Niclas klockrent häver ur sig att då går man upp och har gruppsex ! HAHAHA ! Höll verkligen på att pissa ner mig av skratt. Helt kolugn och bara sådär säger han det som ingenting inför Sveriges hela befolkning, så jävla roligt ! 
 
För övrigt har jag inte mycket nytt att berätta just för tillfället faktiskt, så vi hörs sen tycker jag. Eller vi säger i morgon, för jag somnar nog tidigt ikväll. 
 
Take Care !