back again . . .

Sådärja ! Då var man tillbaka i stan igen då så att säga.
Haft det gött borta i 08-land, men efter att ha gått inne i stan där så kände jag mig jävligt tacksam över att bo i Karlskoga. Stress, stress och ännu mera stress. Hur fan orkar dom ?! I Sthlm borde magsår vara en folksjukdom. Näh, det räcker gött och väl att vara där en dag eller två. Men upplevelsen med skyWiev var rätt häftig även fast hjärtat satt i halsgropen precis hela tiden. Fan vad rädd jag var. Men nu är det gjort, och aldrig mer.
På vägen hem idag blev det ett stopp på Hedlandet, hade kunnat gå där i flera timmar tror jag ! Gud så mycket fint ! Men fick i alla fall med mig superfina kuddfodral, en basictröja, ett par tights och en skitfin vit ängel som nu står så fint på Tvbänken. Vart ett stopp på Marieberg också, där jag äntligen hittade mina fina skor som jag visade i tidigare inlägget. Så jävla coola ! Älskar dom verkligen !
Vart lite nya filmer också, inga fel ! Och en ny eltandborste, jisses vad mycket shopping det blev helt plötsligt !
Nu är det i alla fall skönt att vara hemma igen som sagt var, och i morgon är det jobb som gäller igen. Älskar när vi är i Storfors, fan vad gött !
Men nu ska jag fortsätta att fixa, har både hunnit vika och hänga tvätt ! Ambitiös kvinna var det här ja !
Take Care !