a piece of me . . .

 

. Äger du en iPod? Näh.

. Vilken tid är din väckarklocka inställd på? 05.35

. Hur många resväskor äger du? En, behöver man fler ?

. Använder du flip-floppar? Näh, dom är skitfula tycker jag !

. Var köper du dina matvaror ifrån? Ica Maxi

. Skulle du hellre ta bilden än vara med på bilden? Jag är en linslus, så jag är med på den !

. Vilken var den senaste filmen du såg? Lejonkungen

. Du får ledigt idag. Umgås du helst med en hel barnfamilj eller med en kompis? Beror på vilken barnfamilj, men tror jag tar kompis !

.Om du vann på lotto, vad är det första du skulle köpa? En resa, lååångt bort !

. Har någon någonsin kallat dig lat? Haha, inte bara en gång !

. Tar du någonsin medicin för att hjälpa dig somna snabbare? Meh ?! Nej tack !

. Vad åt du till middag senast?  Nuggets, ris o tzatsiki

. Använder du huvtröjor? Öh ?! Klart jag gör fan !

. Kan du vissla? Jajamen

. Vem var den senaste som ringde dig? Mamma

. Vilken är din favorit attraktion på ett nöjesfält? Hmm . . .Får återkomma med det !

. Tror du folk pratar bakom ryggen om dig? Oh ja ! Det vet jag !

. Vilket riktnummer befinner du dig i? 0586

. Tittade du på tecknat när du var liten? Gör inte alla barn det ?!

. Hur långt är det till ditt närmaste köpcentrum? Menar du Marieberg så ja, typ 5 mil !

. Hur många syskon har du? En syster

. Vilken film kan du alla replikerna till? Alla BECK !

. Äger du några popband t-shirts? Näh ?!

. Vilken CD ligger i din CDspelare just nu? Cd- spelare ?!

. Vilken är världens bästa artist just nu? Hmm . . .

. Har någon berättat en hemlighet för dig den här veckan och i så fall Vad? Ja, om jag berättar det är det ju ingen hemlighet?

. Många vänner eller få riktigt nära vänner som du litar på? Få riktigt nära

. Vilken kroppsdel är du mest nöjd med? Nöjd med hela mitt väsen faktiskt ! Ovanligt va ?!

. Vilken kroppsdel är du minst nöjd med? samma svar som innan !

. Vem är din knasigaste vän och varför? Jeanette fattar du väl !

. Har du gjort någonting olagligt någon gång? Vad? Hmm . . .

. Vilken musikkonsert var du på senast? TAKIDA, faan så bra !

. Vad har du för färg på tandborsten? Vit eltandborste