uppe i ottan !

God morgon, god morgon !
Ställde klockan idag eftersom jag ska upp till Filipstad med bilen som ska på service idag. Hade lätt kunnat sova några timmar till känner jag, men det får man väl ta igen imorgon.
Gårdagen var jättebra, vart lite shopping i alla fall.
Närmare bestämt:
*Ett par asheta pilotglajjor, älskar dom !
*Ett skitroligt duschdraperi med badankor
*Ett par jeans
*Stora matlådor, eftersom dom tycks försvinna in i tomma intet ?!
*Lite alkohol tills på lördag
Tror att jag fick med allt nu. Stoppade ju som sagt mig själv lite som sagt eftersom det vankas Ullared inom kort, där får man ju exakt samma saker till hälften av priset liksom. Smart !
Sen på kvällen kom vi på att vi skulle grilla eftersom vädret var kanon, men grillfan fick spel och slog ut strömmen?! Och jag var fast besluten att jag ville äta köttet så jag ställde mig och stekte det istället, jag kände inte alls för att snaska korvbricka så jag tog helt enkelt fram stekpannan och det blev verkligen supergött det med tycker jag !
Ikväll blir det jobb, jobbar ju ändra fram till lördag kväll nu, herrå min ledighet !
Men samtidigt är det ju jäkligt gött med lite extra cash, så det får det vara värt.
Men nu ska jag faktiskt fixa till mig lite här !
Hörs kanske senare !
Take care .