mitt år i ord.

 
 
 
 

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

-Hmm...

Höll du några av dina nyårslöften?

- Hade inget löfte, det man vill uppnå kan man väl försöka uppnå utan löften ?

 

Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

-Näpp

 

Dog någon som stod dig nära?

- Ja, tyvärr. 

 

Vilka länder besökte du?

- Turkiet

 

Är det något du saknat år 2013 som du vill ha år 2014?

-Tror inte det

 

Vilket datum från år 2013 kommer du alltid att minnas?

-Oj, har många bra datum att minnas från det här året.

 

Har du varit sjuk eller skadat dig?

- Njae, tror inte det mer än att nåt hänt med min käke som gör at den knakar och "hoppar ur led" på nåt konstigt vis varje gång jag tuggar

Bästa köpet?

-Oj, så många olika saker

 

Vad spenderade du mest pengar på?

Hmm.. Mat, bensin och på Ullareds & - Turkietresan

 

Gjorde någonting dig riktigt glad?

- Flyttade ju in i nya lägenheten i slutet av förra året, köpte ny bil osv.

Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2013?

- You med Robin Stjernberg eftersom den vann Mello, annars vette fan


Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

- Ledsen när en person  som stått mig mycke nära gick bort, annars har jag mått bra tack !

Hur tillbringade du julen?

- Hos familjen och släkten

 

Läste du någon bra bok under 2013?

- Helvetet Inifrån, Bara ett barn och Nordisk Kriminalkrönika

 

Favoritprogram på TV?

- Efterlyst, Lyxfällan och Stalkers

 

Något du önskade dig och fick när du fyllde år?

- Massa bra saker

 

Något du önskade dig men inte fick?

-Näpp

 

Vad gjorde du på din födelsedag 2013?

-  Hade kalas ?

 

Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

-Inte vad jag vet

 

Hur skulle du beskriva din stil år 2013?

- Som vanligt antar jag

 Vad fick dig att må bra?

- Mina närmsta, Turkietresan och djuren såklart