Torsdag morgon . . .

God morgon på er allihop.
Sitter och snorar nyss inkommen från en hundpromenad.
Jobbar ju natt idag istället för eftermiddag, man ställer ju upp för laget så att säga.
Ska bli så roligt nästa vecka när det bär av till Ullared, en familjedag igen !
Aldrig fel det inte.
Har bestämt mig för att idag får det bli MAX till lunch , för har varken ork eller lust att varken diska eller laga mat.
Tur att snabbmatställena finns ibland alltså.
Usch jag har fan ingen energi alls, så jag tänkte att jag skulle vinna obegränsat med pengar från något lotteri som tycker att jag förtjänar det, sen bara sticka iväg till något fint ställe och bara njuta.
Jag älskar att resa !
Därför ser jag så otroligt mycket fram emot resan till Rhodos i sommar, fy faaan vad skönt !
All inclusive, femstjärnigt hotell och stor pool, vad mer kan man begära liksom ?!
Nää nu ska jag kasta mig in i duschen så att jag blir ren och fin igen !
Hörs kanske senare !

Take Care,

.