lördag kväll var det här !

Jaha, då har man avverkat ett litet arbetspass på sissodär 12.25 timmar. Det ni ! Blir samma visa i morgon, men jag älskar dom passen faktiskt.
Idag började min morgon väldigt bra förstår ni, för när jag trött som fan anländer till sjukhusets parkering och står redo att sutta in kortet i parkeringsautomaten så kutar en medelålders kvinna fram med andan i halsgropen och säger att jag ju såklart får ta hennes parkeringsbiljett ! Jag tänkte att jisses i min lilla himmel, detta är ju bara för osvenskt. Att någon vänlig själ gör en sån simpel sak, men jag blev väldigt glad och det förgyllde min morgon lite grann faktiskt, en så liten sak kan göra så mycket !
Sov ju i Rosensjö igår, mycket trevlig kväll. Vi grillade och skulle bada jacuzzi, men regnet behagade att vräka ner just då, så vi beslöt oss för att genom Tvn hyra en film, blev ingen mindre än Simon och ekarna, men den var ju för fan asdålig. Riktigt dålig. Vad fan är det för hjärndöda kritiker som nominerar den till alla dessa priser ?! BOOOORRIIINNGG! Men för jäkla smart att genom ett klick på dosan kunna hyra en film ! Jag säger då det, det trodde man aldrig skulle kunna hända när jag var ung !
Näh, nog om detta, nu ska jag göra finliret på min matlåda, sen ska jag sooooova !
 
Take Care.