shopping, shopping, shopping !

Goder morgon, goder middag och goder afton på er !
Lika bra att säga alltihop på en gång, för idag kommer jag nog inte hinna blogga så mycket, dels för att jag ska ut och traska en massa, dels för att vi ska laga kallops här om ett tag och dels för att jag ska ut till Rosensjö en sväng ikväll. Efter det finns det bara utrymme för sömn, för i morgon är det äntligen dags för mitt shoppingmecka, ULLARED ! Ska bli så jävla roligt. Det är en av platserna som jag tycker bäst om i detta land !
Annars rullar livet på som ett kugghjul ungefär, jobbade dubbelpass igår, och jag måste säga att det känns jävligt gött att kunna skriva in ännu fler övertidstimmar, inga fel det inte.
Nästa vecka är det dags att flyga till grekerns gudaland också, faaan vad skönt ! Bara sola, bada, äta och dricka gött.
Men nu tror jag att jag måste torka lite efter duschen, sen ska jag traska runt parken !
 
Take Care !