Lite av olika

Lite roligt som ni kanske inte visste ?!

Favoritmat ;

grillat kött, lammracks och tacos bland annat ☺️

Låtar som betyder mycket ;

Tracy Chapman - Fast car
Secret service -Oh susie
Niello- Legenden

Favoritdjur ;

Alla !!
Är en sann djurvän som skulle vilja rädda alla utsatta djur och ge ett bättre liv
Kommer dö som en crazy catwomen, så är det bara !

Favoritfärg ;

Inredningsmässigt älskar jag varma och mörka färger , klädmässigt gillar jag mycket starka färger

Gladast över;

Att jag är frisk och att min familj är friska och mår bra .
Det är viktigast för mig men också att jag köpt hus , bil och lyckades ta studenten trots att jag hatade skolan .
Mina vänner .

Favoritserier;

Walking dead
Fear the walking dead
Breaking bad
Prison break
Sons of anarchy
CSI Las vegas
Scream
The Killing
The following

Bästa stunderna;

När man får umgås med nära och kära
Studenten och balen
När vi fick nycklarna till huset
När jag fick se Olle första gången

Japp , lite roligt sådär på fredagkvällen 😘