jag hinner helt enkelt inte med !

Herrejävlar vad jag har mycket att göra hela tiden ! Förut kunde jag sutta in 4-5 inlägg här per dag men som det ser ut nu har jag knappt plats för mina egna andetag känns det som. Men har i alla fall fixat i princip allt som behövs för köksrenoveringen ! Bara lite lister och sånt som ska köpas nu ! Har valt ut kanske en av dett avlånga lands finaste tapet ! Den är lite shabby chic, men ändå modern. Gammalt möter nytt i en underbar kombo ! I helgen kommer det renoveras för fullt.
Måste få berätta en ganska otrolig historia också ! Vi slängde in till IKEA en snabbis innan mitt jobb igår, för att köpa bänksiva. Väl framme i kassan efter att ha stått och väntat i vad som känns som en evighet eftersom kassören knappar in paret som står bakom migs varor, får vi tillslut betala och kuta ut till varuutlämningen, vilket om möjligt tar ännu längre tid. Hur som helst, när vi fått bänkskivan börjar in- i- en- alldeles- för- liten-bil-för en bänkskiva -projektet. Efter att ha svurit, skadat mig och blivit halv sinnessjuk så kommer det fram en man som erbjuder sig att hjälpa oss in med bänkskivan i bilen ! Han var hur trevlig som helst och berättar och visar hur man bäst gör för att få plats med IKEAS alltid för stora kartonger i en alldeles för liten bil. Han säger att han har mycket erfarenhet av just detta. Sen frågar han vart vi ska åka med den, vart vi bor. När vi säger att vi ska till Karlskoga säger han helt utan vider : " Vad synd, för jag ska till Nora annars hade jag kört hem den till er  ! " Förstår ni ?! Detta händer ju bara inte i Sverige. Det finns inte på kartan att någon erbjuder sig att göra detta ! Jag blev glad ända in i själen att det trots allt finns såna människor !
Take Care !