måndag

jobbat natt, sovit alldeles för lite, införskaffat en underbar Body Butter med en touch av mango och lunchat med bästa Jeanette. perfekt början på denna underbart fina måndag!
känns som om våren är i antågande, skönt.
älskar när träden blir gröna, gräset luktar sommar och kinderna får sin första bränna. vilken känsla !
nu sitter jag i mitt paradis Rosensjö och ska snart bege mig till Lunedet för en promenad med mina bebisar.
skulle ju ha tagit med mig min följeslagare hit men eftersom våra hjärnor nog av misstag lämnats kvar bland korvspad och halvätna mosbrickor så räckte inte tankeförmågan så långt. bättre lycka i morgon !
ikväll ska bilen tvättas igen, hopplöst när vägfan bara är smutsig och skitar ner den nyvaxade bilen på en pisskvart. ge mig sommar, tack !
men nu ska jag heja på min lilla kissekatt som duktigt nog precis käkade upp en äcklig fluga som höll på att driva mig till ett allvarligt nervöst sammanbrott, duktig katt !

bjuder på ett gäng bilder !

,.,,

#1 - - Jeanette:

hahahahaha ooo, du ser ju fan farlig ut på bild nummer 3!!!! :p

#2 - - martina:

ah men jag vet ! det var under min tonårsrevolt på sena 70 talet !

#3 - - Jeanette:

haha jag förstog de!! ;)