tisdag

ny vecka- nya möjligheter !
som man brukar säga.
fick nyss hem mina två skivor som jag klickade hem , fan vad bra CDON är, snabba leveranser och bra hemsida.
Fem av fem toasters på den !
I eftermiddag blir det jobb, jag har sagt det förut och jag säger det igen- faan vad jag älskar det !
Man blir alltid glad när man är där , skulle inte byta mitt jobb mot något annat i hela världen.
Lycka stavas det !
Ska nog höra med morsan om vi ska dra igång med målandet igen, det är ju så jäkla roligt när man håller på med det. Keramik och krukor, blir ju så fint också. Synd bara att man inte har en enda centimeter kvar att ställa grejerna på.
Och helt ärligt tror jag faktiskt inte mormor och farmor tycker att det är sådär jäkla asfränt att få målade keramikfigurer VARJE jul och födelsedag ! haha kan verkligen känna hur dom tänker varje gång dom öppnar paketen
"Ååh men gud vad roligt ! En keramikjävel i år igen !  "
Haha stackars !
Hur som helst , känner mig jävligt motiverad att komma igång med simningen igen, finns ingen skönare träning än att skutta ner i det svala vattnet och dra ett gäng vändor . Nu ska det inte bara vara prat, nu är det verkstad som gäller ! Faan Martina, ta fingrarna ur och kom igång liksom !
Japp, så får det bli.
Fick ett ganska oväntat samtal förut, men självklart jättekul för dig ! Lycka till på nya jobbet !
Nää, slutpratat, nu skriker mattfransarna att det var på tok för längesen jag klippte dom !

TAKE CARE !

.
.-

FINA UNDERBARA JEANETTE , TACK FÖR DU FINNS I MITT LIV ÄLSKADE VÄN !
#1 - - jeanette:

Söta du!!! Älskar dig min vän!! <3