my year 2012 . . .

Nu är det ju faktiskt snart ett nytt år på ingång, och jag kan faktiskt säga att jag hunnit med rätt mycket det här året som varit, jag är nöjd helt enkelt. Har såklart varit både glädje , tårar, besvikelser, goda skratt , galna upptåg och massa annat. Men i det stora hela så är jag väldigt nöjd !
Kan ju summera LITE av allt jag kommer ihåg, för när man blir så gammal som jag är , kära barn, så glömmer man ganska fort !
*Bytt bil, till en sprillans ny !
*Bytt lägenhet, jag älskar den !
*Krockat min nya bil
*Min voffsing blev attackerad av en räv, hade trots allt en väldig tur !
*Varit i Grekland
*Varit till Ullared typ 4 gånger
*Takida spelade i Örebro
*Jag blev gudmor åt finaste lilla Linnea
Ja, där i mellan har det naturligtvis hänt en jävla massa också, men det var en liten glimt av dom större händelserna från året 2012. Bara att hålla tassarna för att det kommande året blir minst lika bra.
Idag har jag inte gjort något speciellt alls, flängt runt som vanligt, men det gillas ju. Sen vart det en sväng förbi farmor också, vi träffas ju bara högst en gång om året. Av olika anledningar har det blivit så, men det funkar ju det med.
I helgen blir det bara jobb för min del, så det är väl i stort sett det enda jag kommer hinna med.
Men nu ska jag nog faktiskt börja göra mig i ordning, för ni vet, det är ju faktiskt en dag i morgon också !
Take Care !
 
Kan ju bjussa på några bilder från året som varit :