update . . .

Har ni någonsin känt er så mätta att magen är redo att i vilken sekund som helst sprängas i atomer ?! Det har jag. Faktum är att jag är så mätt att jag knappt orkar andas ens, och då är man mätt.
Men maten blev i vanlig ordning helt perfekt, om inte ännu bättre.
Vi har också hunnit med en jävla massa saker, dammsugit bilen och spolat av den ! Inte behöver man någon man för att kunna hantera en högtryckstvätt inte ! Nähdå det gör vi så bra själva !
Sen drog vi till Ö&B och Jysk, en liten utflykts och fixardag med andra ord.
Ikväll är det dags för work, work, work igen, Har faktiskt varit skönt att vara ledig lite grann, även om man längtar efter jobbet på samma gång, kluvna känslor med andra ord.
Men annars rullar livet på sin gilla gång, eller vad fan man nu sa för 200 år sedan.
Nu ska jag trippla min lille tupe, för annars kanske den ramlar av och det vore inte kul för någon av oss inblandade.
 
Take Care !
 

#1 - - Jeanette:

bästavän <3

#2 - - martina:

duu jaa ! <3