onsdag morgon och en jävla massa borrande !

God morgon på er !
Fick en helt underbar start på morgonen idag och ett superbra slut på kvällen igår. När jag trött som fan kröp till kojs igår kväll för att få min skönhetssömn så har ett gäng brudar ( antagligen i huset mitt emot ) förmodligen bestämt sig för att se vem som kommer upp i högst decibel genom att skrika, prata så högt att döva kan höra och skratta så att takpannorna ramlar ner från taket. Klockan var ju för fasiken halv tolv på natten en VARDAG ! Hade det varit helg har jag absolut förstått att man spårar ur, det har man ju själv gjort ett antal gånger, men på vardagarna finns det faktiskt människor som har jobb att sköta och vill få sina timmar sömn innan man ska börja jobba ! Jävligt respektlöst när man bor i lägenhet att hålla på på det viset.
Och i morse vaknade jag av att ett gäng gubbar slipade, borrade, kastade ner plåt osv osv klockan 06.20 !! Jag förstår att dom måste börja i tid men det finns väl för tusan gränser ?! När dom ändå sätter sig o käkar frulle efter en timme kan dom väl lika gärna börja borra och slipa då ?! Så det var lite tråkigt att inte få sova ut ordentligt.
Men idag blir det i alla fall biff o mos till lunch, yummie !
Och snart är det lördag också, jag längtar !!
 
Take Care !